Conform legislatiei in vigoare aveti dreptul de a returna produsele comandate din magazinul nostru in termen de 14 zile calendaristice, daca produsele in cauza au fost comandate de catre dumneavoastra, in calitate de persoana fizica.
Important: Toate cheltuielile aferente returnarii vor fi suportate de catre dumneavoastra iar rambursarea contravalorii produsului/elor se va face in termen de 14 zile calendaristice de la primirea notificarii de retragere. Rambursarea se face doar in contul bancar specificat de dumneavoastra.
- La ProPets.ro puteti returna orice produs cu exceptia produselor personalizate (conform legislatiei in vigoare OUG 34/2014 produsele personalizate nu pot fi returnate), in termenul stipulat anterior, daca acesta indeplineste urmatoarele conditii:
· In cazul in care a fost folosit produsul poate fi returnat daca nu este deterioarat;
· In cazul in care produsul este perisabil (e.g. hrana, vitamine, delicii) produsul va fi returnat doar daca ambalajul nu a fost deschis;
Pentru a returna produsele:
· Ne puteti anunta telefonic sau prin email la contact@PROpets.ro, specificand numarul comenzii pentru care doriti sa faceti returul.
1. Schimbare produs
2. Vreau banii înapoi
3. Costuri de returnare/schimb
IMPORTANT!!!
COLETELE TRIMISE PRIN POȘTA ROMÂNĂ NU VOR FI RIDICATE
IMPORTANT!!!
Daca ati plasat o comanda si ati avut transport gratuit datorita faptului ca ati depasit pragul pentru transport gratuit dar apoi returnati un produs din comanda si nu mai atingeti pragul pentru transport gratuit, va trebui sa platiti transportul pentru comanda initiala dar si pentru returnarea produsului.
IMPORTANT!!!
1.Schimbare produs:
PASUL 1: Contacteaza-ne la +4 0783 019-791 pentru a face o cerere de ridicare a produsului ce doriti sa il schimbati si pentru a ne comunica ce produs doriti in schimb
PASUL 2: Împachetază într-o cutie, folie de plastic sau pungă produsul pe care dorești să îl returnezi, pentru a nu deteriora cutia în urma transportului.
PASUL 3: Curierul se va prezenta la adresa ta (de obicei a2a zi lucratoare) pentru a ridica produsul ce doriti sa il schimbat si il va trimite catre noi. O data ajuns la noi, verificam ca produsul sa fie in stare originala si apoi trimitem produsul dorit la schimb.
Important!!!
Dacă prețul produsului pe care îl doresti în schimb este mai mare, vei plati diferenta de bani ramburs, când va ajunge curierul cu produsul la schimb.
Dacă prețul produsului este mai mic, atunci îți vom returna diferența într-un cont bancar.
Ai la dispozitie 14 zile din momentul primirii coletului în care poți să schimbi produsul/produsele.
Important! Cupoanele de reducere nu se aplica comenzilor de schimb.
2. Vreau banii înapoi:
Produsele pe care dorești să le returnezi nu trebuie să prezinte urme de folosinta.
- Contactează-ne telefonic privind returnarea banilor, la numarul +4 0783 019-791;
- Produsul trebuie returnat în ambalajul original și împachetat într-o cutie, folie de plastic sau punga. În cazul în care deteriorezi cutia prin lipirea directa a awb-ului, se va percepe o taxa de 20 lei.
Îți punem la dispozitie două modalitați de expediere a coletului :
- Ne poti solicita să trimitem noi curierul pentru ridicarea coletului.Suma de 18 lei (taxa de curier) va fi scazută din suma totală care trebuie returnată.
- Poți alege o alta firmă de curierat suportând costul transportului (achitând taxa de expediere colet)
Te rugăm, să NU returnezi coletele prin Poșta Română.
Va trebui să expediezi coletul către adresa Str. Viilor Nr. 3, Alexandria, Teleorman, destinatar SC N&D FOR PETS SRL.
Banii sunt restituiti în baza unui cont bancar în maxim 14 zile lucrătoare, de la primirea coletului în sediu .
Nu se pot restitui banii prin curier sau Poșta Română.
3. Costuri de returnare/schimb:
Nu vom suporta taxele de transport de 18 lei (national)
Nu se pot restitui banii prin curier sau Poșta Română.
Motive pentru care putem refuza coletele returnate:
* ambalajul deteriorat;
* ambalarea necorespunzătoare a produsului;
* urme de folosinta / produse deteriorate;
* trimiterea coletelor cu ramburs (taxe de transport sau valoarea produsului primit).
*Mentionam faptul ca toate coletele primite retur se verifica manual, in fata camerelor de luat vederi. In cazul in care produsele sunt neconforme (produse folosite,deteriorate, alte produse in cutii) ne rezervam dreptul de a refuza plata banilor si trimitem coletul inapoi catre client care acesta trebuie sa suporte taxele de transport !